AMB TOT EL RECULL D'IMATGES QUE EM VÀREU FER ARRIBAR VAIG FER UN MUNTATGE.
AVUI A L'ESCOLA L'HE PROJECTAT I CADA NIN/A HA TENGUT LA SEVA DIAPOSITIVA I EL SEU MOMENT D'EXPLICACIÓ I EXECUCIÓ DE L'ACTIVITAT.
ABANS DE COMENÇAR, TOTS JUNTS HEM PENSAT QUINS TIPUS D'ALIMETS CONEIXÍEM. HA SORTIT LA CARN, LES VERDURES, LES FRUITES I COM QUE NO ENS POSÀVEM D'ACORD PER FER ALTRES GRUPS, HEM POSAT "ALTRES". CADA TIPUS TENIA UN COLOR DE FULL DIFERENT.
TOT SEGUIT HEM INICIAT LA PROJECCIÓ I ELS NINS ANAVEN SORTINT A LA PISSARRA SEGONS APAREIXIEN A LA PRESENTACIÓ.
EN PRIMER LLOC CADA UN HA DIT EL SEU NOM I LLINATGES I ENTRE TOTS HEM CERCAT LES LLETRES I QUE HI ESTAN AMAGADES.
EN SEGON LLOC, HA EXPLICAT QUINS ALIMENTS VA ELEGIR I D'ENTRE AQUESTS QUINS TENIEN LA LLETRA I. UNA VEGADA LOCALITZADES LES HA ENCERCLADES I DESPRÉS HA HAGUT DE PENSAR QUIN TIPUS D'ALIMENT ERA L'ELEGIT QUE CONTENIA LA LLETRA I. ALESHORES, HA COPIAT EL NOM DE L'ALIMENT AL FULL CORRESPONENT, SEGONS SI PERTANYIA AL GRUP DE CARN, VERDURES, FRUITES O ALTRES.