MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER APORTAR EL VOSTRE GRANET D'ARENA I COL·LABORAR AMB LES TASQUES DE L'ESCOLA.
AQUÍ TENIU EL RECULL DE TOTES LES ACTIVITATS DELS COMPANYS I LES IMATGES DE COM HO HEM COMPLEMENTAT AVUI A L'ESCOLA.
MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER APORTAR EL VOSTRE GRANET D'ARENA I COL·LABORAR AMB LES TASQUES DE L'ESCOLA.
AQUÍ TENIU EL RECULL DE TOTES LES ACTIVITATS DELS COMPANYS I LES IMATGES DE COM HO HEM COMPLEMENTAT AVUI A L'ESCOLA.
HOLA FAMÍLIES!
AQUESTA SETMANA HEM FET LES PROVES INICIALS I UNA VEGADA ANALITZATS ELS RESULTATS, HE COMPROVAT QUE CAL COMENÇAR DE ZERO PER PODER ANAR AVANÇANT.
AVUI HEM RECORDAT EL NÚMERO 1. LA MESTRA L'HA CREAT AL TERRA AMB CINTA ADHESIVA I TOTS ELS QUI HEM VOLGUT, HEM RECORREGUT LA SEVA CARRETERA. L'OBJECTIU DE L'ACTIVITAT ERA RECORDAR EL SENTIT DEL TRAÇ DEL NÚMERO.
A CASA, VOS PROPÒS CREAR EL NÚMERO 1 COM VOS FACI MÉS GANES. ES TRACTA QUE ELS INFANTS TREBALLIN LA DIRECCIONALITAT DEL NOMBRE DE MANERA DIVERTIDA. QUAN EL PRACTIQUI EM PODEU ENVIAR UNA IMATGE O UN VÍDEO BREU (MÀXIM 1'5 MIN) I DILLUNS CADA NIN EXPLICARÀ (AMB L'AJUDA DEL VÍDEO O LES FOTOGRAFIES QUE M'HAUREU COMPARTIT) COM VA REPASSAR EL NÚMERO.
VOS PROPÒS TAMBÉ (SOBRETOT PELS QUI NO HO HAGUEU FET DURANT L'ESTIU) QUE SOVINT ANEU REPASSANT EL NOM.
QUE PASSEU UN BON CAP DE SETMANA!
VOS DEIX LES IMATGES D'AVUI.
Per això, cal treballar les emocions des de ben petits.
Les emocions les etiquetam i les anomenam pel seu nom: ràbia, alegria, tristesa, tranquil·litat …
Comprendre les emocions és el segon repte d'avui. L'objectiu és que cada infant entengui que les emocions apareixen per un motiu o situació concreta.
AVUI, 10 DE SETEMBRE, ÉS UN DIA MOLT ASSENYALAT, DESPRÉS DE SIS MESOS...
HEM TORNAT A L'ESCOLA!
ARA JA TENIM 4 ANYS I PER AIXÒ, TOT I LA INCERTESA PERQUÈ NO SABÍEM QUÈ ENS TROBARÍEM, HEM ARRIBAT AL'ESCOLA MOLT CONTENTS I IL·LUSIONATS.
LA MESTRA, AMB LA COL·LABORACIÓ D'UNA INFERMERA ENS HAN EXPLICAT ALGUNS PROTOCOLS QUE HAUREM DE SEGUIR CADA DIA I PER TANT ES CONVERTIRAN AMB UNS NOUS HÀBITS.
ENS ESPERA UN CURS ATÍPIC, DIFERENT PERQUÈ LES MESURES HIGIÈNIQUES I SANITÀRIES NO ENS PERMETEN ABRAÇAR-NOS NI DONAR-NOS BESADES, PERÒ HEM COMPROVAT QUE TOT I AIXÍ, ENS PODEM DIVERTIR I PASSAR-HO MOLT BÉ. FINS I TOT HEM PRACTICAT UNA NOVA SALUTACIÓ PER QUAN ARRIBEM A L'ESCOLA.
AVUI HEM CONTAT UN CONTE, HEM EXPRESSAT COM ENS HEM SENTIT EL PRIMER DIA D'ESCOLA, HEM JUGAT, HEM BALLAT... PERÒ EL QUE MÉS ENS HA AGRADAT HA ESTAT RETROBAR-NOS TOTS JUNTS A L'ESCOLA!
AH! ENGUANY JA NO SEREM LA CLASSE DELS TAURONS, SINÓ QUE ENS HEM CONVERTIT EN AUTÈNTICS
CIENTÍFICS!