dijous, 29 d’octubre de 2020

HOLA FAMÍLIES! 

APROFITANT QUE TENDREM UN CAP DE SETMANA UN POC MÉS LLARG VOS PROPÒS FER UN PARELL D'ACTIVITATS AMB ELS VOSTRES FILLS PER REPASSAR LA RELACIÓ GRAFIA-QUANTITAT. 

AQUESTA SETMANA HEM INTRODUÏT EL NÚMERO 7, PER TANT JA PODEU TREBALLAR TOTS ELS NÚMEROS DE L'1 FINS EL 7. 

 1         2         3         4         5         6         7

ACTIVITAT 1 

PREPARAU 7 O MÉS RECIPIENTS (ES PODEN REPETIR ELS NOMBRES) I COL·LOCAU UN NOMBRE AL COSTAT O DINS DE CADA RECIPIENT.

ELS INFANTS HAN D'INTRODUIR TANTS OBJECTES COM INDICA EL NOMBRE. ELS OBJECTES PODEN SER PINCES D'ESTENDRE, BRANQUETES, LLAPIS, BOLLES, FRUITES, CEREALS...

ORDRE PER FER L'ACTIVITAT:

1. L'INFANT IDENTIFICA EL NOMBRE.

2. AMB L'AJUDA DE LA RECTA NUMÈRICA DE LA SETMANA PASSADA, COMPTA DES DE L'1 FINS EL NOMBRE DONAT (PER TANT, S'ASSEGURA QUE EL NOMBRE QUE HAVIA DIT A L'APARTAT 1, ÉS EL CORRECTE).

3. COMENÇA A INTRODUIR ELEMENTS DINS EL RECIPIENT. (DEIXAU QUE COMPTI SOL, NO L'AJUDEU I SI S'EQUIVOCA, ELL MATEIX HO RECTIFICARÀ EN ACABAR L'ACTIVITAT).

4. QUAN L'INFANT CREU QUE HA INTRODUÏT ELS ELEMENTS QUE INDICA EL NOMBRE, TORNA A COMPTAR PER COMPROVAR SI HO HA FET CORRECTAMENT. 


ACTIVITAT 2

AMB L'AJUDA D'UN DAU (POT SER EL QUE CONSTRUÍREU DURANT EL CONFINAMENT), L'INFANT EL TIRARÀ A L'AIRE I QUAN AQUEST CAIGUI MIRARÀ EL NOMBRE QUE HA SORTIT. SI EL DAU TÉ ELS NOMBRES DIBUIXATS NOMÉS ANOMENARÀ EL NOM DEL NOMBRE I SI TÉ PUNTETS COMPTARÀ QUANTS N'HI HA DE PINTATS. 

(DEIXAU QUE L'INFANT ENDEVINI EL NOM DEL NOMBRE. SI S'EQUIVOCA, PROPROCIONAU-LI LA RECTA NUMÈRICA PERQUÈ COMENÇANT A COMPTAR DES DEL NÚMERO 1, COMPROVI PER ELL MATEIX DE QUIN NOMBRE ES TRACTA).

TOT SEGUIT, A UN FULL, ESCRIURÀ EL NÚMERO CORRESPONENT I PINTARÀ AL COSTAT TANTS CERCLES COM INDICA LA QUANTITAT D'AQUELL NÚMERO.

FINALMENT, HA DE COMPTAR TOTS ELS CERCLES QUE HA FET I COMPROVAR SI N'HA FET TANTS COM TOCAVA. 

ACTIVITAT 3

A LA PART DE DARRERE DEL FULL EMPRAT A L'ACTIVITAT 2, DIBUIXAU ELS NÚMEROS DE L'1 AL 7 UN DAVALL DE L'ALTRE I DESORDENATS. PREPARAU GOMETS DE MÉS (SI NO TENIU GOMETS PODEU FER RETALLS DE LLETRES O DIBUIXOS DE REVISTES) I L'INFANT HA D'AFERRAR TANTS GOMETS (O ELEMENTS) COM LA QUANTITAT QUE INDICA CADA NOMBRE. 


ÉS MOLT IMPORTANT QUE APROFITEU AQUESTES ACTIVITATS PERQUÈ ELS VOSTRES FILLS TENGUIN LA OPORTUNITAT DE REPASSAR ELS CONTINGUTS QUE VEIM A L'ESCOLA. 

INTENTAU QUE VAGIN DESCOBRINT PER ELLS MATEIXOS I ENVERS DE DONAR-LI LA RESPOSTA CORRECTA QUAN COMETI UN ERROR, ACTUAU DE GUIES, D'AQUESTA MANERA SERÀ MÉS SIGNIFICATIU PER ELL. 


NO OBLIDEU ENVIAR-ME FOTOS AL CORREU ELECTRÒNIC I COMENTAU BREUMENT COM HAN ANAT LES ACTIVITATS. 

MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ. 

QUE PASSEU UN MOLT BON CAP DE SETMANA!


UNA FORTA ABRAÇADA



Cap comentari:

Publica un comentari