ENGUANY, QUE SOM UN POC MÉS GRANS, ENS ADONAM QUE ELS NOMBRES SÓN MOLT PRESENTS EN EL DIA A DIA. VEIM NOMBRES PER TOT ARREU I A MÉS, ENS SERVEIXEN PER COMPTAR, PER SABER QUANTES JOGUINES TENIM, QUANTS ANIMALS HI HA A LA GRANJA, QUANTS COTXES VEIM AL CARRER... EL QUE ENS HA PASSAT ÉS QUE SE'NS HAN OBLIDAT UN POC LES SEVES GRAFIES, PER AIXÒ, HEM COMENÇAT L'APRENENTATGE DELS NOMBRES A PARTIR DEL MÉS PETITS DE TOTS, L'1.
CADA SETMANA INTRODUÏM UN NOMBRE NOU. LA MESTRA ENS CREA EL NOMBRE AL TERRA I LI MARCAM UNA CARRETERA, ALESHORES, APROFITAM PER RECÓRRER EL NOMBRE PER INTERIORITZAR MILLOR LA DIRECCIONALITAT DEL SEU TRAÇ.
UN
DOS
TRES
QUATRE
DES DE CASA VOS CONVIT A SEGUIR PRACTICANT LES GRAFIES. TANT HO PODEU FER, MOSTRANT-LI EL MODEL I QUE EL REPASSIN I DESPRÉS EL PROVIN DE FER ELLS A DAMUNT DIFERENTS MATERIALS, GENERAR-LO AMB PLASTILINA, AMB PASTA DE SAL, DIBUIXANT-LO AMB GUIX AL TERRA...
TAMBÉ PODEU TREBALLAR LA QUANTITAT QUE REPRESENTEN CADA UN D'ELLS. COMPTAU QUANTS PLATS POSAM DAMUNT LA TAULA ABANS DE SOPAR I QUE ESCRIGUIN EL NOMBRE, QUANTS LLITS TENIM A CASA, COTXES... DE MOMENT HEM TREBALLAT FINS EL NOMBRE 5.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada