dimecres, 24 de febrer de 2021

ACTIVITATS PER FER DURANT EL PONT

 BON VESPRE  FAMÍLIES!

AQUÍ TROBAREU LES ACTIVITATS PER FER DURANT AQUESTS DIES DE PONT I QUE ENS ANIRAN MOLT BÉ PER REPASSAR CONTINGUTS QUE HEM VIST AL LLARG D'AQUEST CURS. 


ACTIVITAT 1: TREBALLAM LA RECTA NUMÈRICA

EL NOMBRE QUE ESTÀ PINTAT AMB UN COLOR DIFERENT SERÀ EL PUNT DE REFERÈNCIA. L'ACTIVITAT ENS DIU QUE HEM DE COMPTAR 4 NÚMEROS PER ENVANT (PARTINT DEL DE REFERÈNCIA) I A LA CASELLA ON ENS QUEDEM L'HEM DE PINTAR DE COLOR BLAU. 

DE LA MATEIXA MANERA, PARTINT DEL NOMBRE DE REFERÈNCIA, HEM DE RECÓRRER TRES CASELLES PER ENRERE I EL NOMBRE ON ENS ATUREM L'HEM DE PINTAR DE COLOR VERD. 


SI NO TENIU IMPRESSORA HO PODEU DIBUIXAR A UN FULL NORMAL. 


ACTIVITAT 2: TREBALLAM LES MEITATS. 

ES TRACTA DE REPARTIR ELS OBJECTES QUE HI HA DIBUIXATS ENTRE LES DUES PERSONES QUE HI HA JUST AL SEU DAVALL. I FINALMENT PINTAR LA CASELLA QUE DIU SI, EN EL CAS QUE S'HAGI POGUT REPARTIR I CADA PERSONA HA OBTINGUT EL MATEIX NOMBRE D'ELEMENTS O PINTAR EL NO, SI NO S'HA POGUT REPARTIR DE MANERA IGUALITÀRIA ENTRE LES DUES PERSONES. 

ABANS DE FER AQUESTA ACTIVITAT ACONSELL FER PRÀCTICA AMB MATERIALS I DOS RECIPIENTS PER PODER RECORDAR EL PROCÉS DE REPARTIR.
 

SI NO TENIU IMPRESSORA FEIS-HO NOMÉS DE MANERA MANIPULATIVA I COMENTAU AL CORREU ELECTRÒNIC COM HA ANAT L'ACTIVITAT. 


ACTIVITAT 3: TREBALLAM AMB ELS AMICS DEL 10

ELS DOS NINOTS BLANCS REPRESENTEN DOS AMICS I ENTRE ELLS HAN D'ACONSEGUIR CONSTRUIR EL NÚMERO 10. PER PODER-HO FER S'HAN DE FIXAR AMB EL NOMBRE QUE JA HA DIT UN DELS MEMBRES I HAN D'ESCRIURE DINS LA BAFARADA DE L'ALTRE MEMBRE EL NOMBRE QUE CORRESPON A L'AMIC DEL QUE JA S'HA DIT. 

COM ABANS, ESTARIA BÉ PRACTICAR ABANS DE FER LA FITXETA AMB LES PRÒPIES MANS I RECORDAR COM ABSTREIM ELS AMICS DEL 10. 



ACTIVITAT 4: TREBALLAM ELS DOBLES

EL CANET TENIA UN OS, PERO ARA EL CANET EN VOL EL DOBLE, QUANTS N'HI HEM DE DONAR?
LA FLOR TÉ CINC PÉTALS, PERÒ LA DEL COSTAT EN TÉ EL DOBLE. DIBUIXA QUANTS EN TÉ. 
UN PATINET TÉ DUES RODES. DOS PATINETS EN TENDRAN EL DOBLE, QUANTES RODES SERAN? DIBUIXA-LES. 
DINS CADA ESTRELLA ESCRIUREM EL DOBLE DEL NOMBRE INICIAL. 

ACTIVITAT 5: REPASSAM LA LLETRA P

ENTRE AQUESTS DIBUIXOS N'HI HA ALGUNS QUE CONTENEN LA LLETRA P EN EL SEU NOM I D'ALTRES QUE NO. DIENT EL SEU NOM (TAMBÉ ES PODEN ESCRIURE) I REPRODUINT MOLT LENTAMENT ELS SONS DE LES LLETRES, DEDUEIX QUINS CONTENEN LA LLETRA P I PINTA'LS. 


ACTIVITAT 6: TREBALLAM LA SÈRIE NUMÈRICA DE L'1 AL 20.

AL SEGÜENT ENLLAÇ TROBAREU UNA ACTIVITAT PER PRACTICAR LA NUMERACIÓ DE L'1 AL 20. 
APROFITAU PER FER-NE MÉS A CASA I SOBRETOT, FIXAU-VOS QUE TREBALLIN BÉ LA DIRECCIONALITAT DELS NOMBRES. 



A AQUELLES ACTIVITATS QUE IMPRIMIGUEU, APROFITAU PERQUÈ EL VOSTRE FILL ESCRIGUI EL SEU NOM I LLINATGES I TAMBÉ HI FACI LA DATA. 

A L'ESCOLA HO FEIM AIXÍ: DIMECRES, 24 DE FEBRER.


NO OBLIDEU ENVIAR UN CORREU A LA MESTRA DIENT COM HA ANAT CADA ACTIVITAT I SI TENIU ALGUNA FOTOGRAFIA LA PODEU ADJUNTAR. 

RECORDAU QUE TAMBÉ PODEU FER ALGUN COMENTARI AL BLOG. 


MOLTES GRÀCIES I QUE PASSEU UN BON PONT!

FINS DIMECRES!

UNA FORTA ABRAÇADA

1 comentari:

  1. A nen Joan li ha agradat molt fer les feinetes! ara escriure nom i data ho ha trobat més llarg!

    ResponElimina