dilluns, 30 de març de 2020

TASCA 30 DE MARÇ

BON DIA ESTIMATS!

COM HEU PASSAT EL CAP DE SETMANA? ESPER QUE MOLT BÉ! 
NO OBLIDEU ENVIAR-ME FOTOGRAFIES AL CORREU I FER-ME COMENTARIS AL BLOG DE LES DIFERENTS ACTIVITATS. 

PER AVUI HE PREPARAT DUES ACTIVITATS BEN DIFERENTS.

TASCA 1

CONSISTEIX EN CERCAR LES PARELLES QUE TENGUIN LA MATEIXA QUANTITAT. 
ELS INFANTS HAN DE COMPTAR ELS ELEMENTS QUE APAREIXEN I TROBAR LA SEVA PARELLA. EN PRINCIPI AQUESTA ACTIVITAT LA PODEN FER SOLS, NOMÉS SERÀ NECESSARI QUE LI DONEU LES ORDRES DE COM ES FA.

ABANS DE COMENÇAR-LES PERÒ, VOS RECOMAN FER UN EXEMPLE AMB PLATS (O CERCLES) I OBJECTES DE CASA PERQUÈ RECORDI LA FINALITAT DE L'ACTIVITAT. 
FORMAU DUES COLUMNES AMB QUANTITATS DIFERENTS D'OBJECTES A CADA UN (COMENÇAU AMB TRES I ACABAU AMB CINC) I ELS INFANTS HAN DE COL·LOCAR AL COSTAT DE LA COLUMNA QUE S'AGAFA DE REFERÈNCIA, EL MATEIX NOMBRE D'ELEMENTS. 


PERQUÈ HO VEGEU, AQUÍ SERIA DESCOL·LOCAT I ELLS HO HAURIEN DE POSAR BÉ. AQUÍ NOMÉS TENIU LA COL·LOCACIÓ, L'EXECUCIÓ L'HAN DE FER ELS INFANTS. POSAU DE REFERÈNCIA LA FILA QUE VOLGUEU.

UNA VEGADA S'HAGI PRACTICAT PODEU PASSAR A REALITZAR LES ACTIVITATS DELS SEGÜENTS ENLLAÇOS. COMENÇAU PEL PRIMER. 


http://www.penyagolosaeduca.com/ca/une-los-platos-que-tienen-igual-cantidad-de-ingredientes-1-3/

http://www.penyagolosaeduca.com/ca/une-los-platos-que-tienen-igual-cantidad-de-ingredientes-1-5/


FINALMENT COMENTAU L'ACTIVITAT AL BLOG I PODEU ENVIAR FOTOS DE QUAN FACEU LA PRÀCTICA (AMB L'ORDINADOR NO ÉS NECESSARI).




TASCA 2


DURANT EL SEGON TRIMESTRE, CADA MES HEM FET UN DIBUIX DEL NOSTRE COS AMB LA INTENCIÓ D'ANAR VEIENT EL PROGRÉS DELS INFANTS EN L'APARICIÓ DE NOUS DETALLS A LA FIGURA HUMANA. 

PASSES PER FER AQUESTA ACTIVITAT:



1a. POSAR-SE DE PEUS DAVANT UN MIRALL I OBSERVAR BÉ ELS DETALLS.

2a. DISSENYAR UN DIBUIX DE LA SEVA FIGURA A DAMUNT UN FULL. SI TENIU IMPRESSORA PODEU IMPRIMIR AQUEST I QUE ES DIBUIXI DAMUNT ELL, SINÓ QUE HO FACI A UN FULL A PART I ESCRIVIU MARÇ A LA PART DE DALT. 


3a. COLOREJAR EL DIBUIX
EMPRAU PINTURES, RETOLADORS, CERES... PER DONAR COLOR A LA FIGURA HUMANA.

4a. ESCRIURE EL NOM DE L'INFANT A LA PART DE DARRERE. 

PER FER AQUESTA ACTIVITAT TAMPOC NECESSITEN DE LA VOSTRA AJUDA I PER FAVOR, NO ELS ANEU REPETINT LES PARTS DEL COS QUE LI MANQUEN AL DIBUIX, ES TRACTA QUE ELL/A A POC A POC I DE MANERA ESPONTÀNIA VAGI INTRODUÏNT ELS NOUS TRETS. 

AQUESTA DARRERA PASSA SÍ QUE ÉS PELS PARES: ENVIAU UNA FOTO DEL RESULTAT FINAL AL CORREU I HO COMPARTIREM AL BLOG.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

UNA FORTA ABRAÇADA!

COMENCEN A ARRIBAR ELS PRIMERS AUTORETRATS!


 

 


                         
   

 





N'Isabel ha volgut aclarir que ella s'ha dibuixat uns cabells ben llarts com els de na Rapunzel.




















4 comentaris:

  1. La feineta 1 de cercar les parelles a n.en Mateu li ha anat molt bé, tant la pràctica inicial amb coses de casa, com després la digital.
    D.aquí una estona farem l.autoretrat, però ha estat graciós en Mateu perque quan ha vist que imprimia la plantilla en blanc per fer el dibuix m.ha dit que això ho havieu fet amb na Maria Agnès....imagino que els altres autoretrats del trimestre les havieu fet amb la mateixa plantilla! Gràcies.

    ResponElimina
  2. Ha estat molt divertit cercar les parelles, però sobretot mirar-mos al mirall i veure les nostres parts del cos. Lluís.

    ResponElimina
  3. Hola famílies! Estic molt contenta que als vostres fills els agradin les activitats. Quina gràcia amb el comentari d'en Mateu. El format dels autoretrats que hem fet fins ara era el mateix, el que canvia només és el dibuix dels marges.
    Una forta abraçada a tots!

    ResponElimina
  4. Nosaltres hem cercat parelles en l'ajuda de la nostra germana Neus, al principi ens ha costat un poc trobar parelles de 4 i 5 elements però després, en la pràctica, ens ha anat molt millor!!

    ResponElimina