dimarts, 17 de març del 2020

TASQUES DIA 17 DE MARÇ

BON DIA ESTIMADES I ESTIMATS:

La tasca que he preparat per avui consisteix en crear el vostre nom a partir de retalls de revistes, diaris... el que trobeu per casa anirà beníssim. 
Primer recoman que agafeu el nom que enviàrem a casa. 

Començau cercant la primera lletra i així per ordre fins a tenir-les totes. Els nins que tenen el nom compost basta cerquin el primer nom i la inicial del segon. 
Quan hàgiu trobat totes les lletres les han d'aferrar per ordre a un full. 
Tot seguint han de reproduir ells el nom. 
Finalment ho podeu decorar com més vos agradi. 

Aquí vos deix un model de com he fet jo el meu. 


Segur que els vostres quedaran més xulos!
Per això vos propòs que una vegada el tengueu acabat el m'envieu al meu correu: mariaines.sampol@vergedemontision.com i després els afegirem al blog i els compartirem tots junts. 

Una forta abraçada!

Ja he començat a rebre algunes de les vostes tasques! I m'encanten! Molt bona feina estimats!







                            











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada